Bsey sorcam kizlar bugün kontrolüm vardi sanci cikmadi nstde iki gun once 3 cm olan açıklık bugün 4 cm olmus doktor yatış verdi yarina kadar sanci olmazsa suni sanci veririz dedi bende daha günüm var dedim bu arada 39+2 hamileyim yatis istemedim ama yazi yazdirdilar dogum basladigi ve aciklik oldugu bildirildi yatis verilmesine ragmen istemedigim ve riskleri kabul ettigim yazdirildi vicdan yaptim sonrada yanlış mı yaptım diye