Adet belirtilerimden hiç birinin olmayışı, adet dönemim yaklaşırken çıkan sivilcelerin çıkmaması, kendimi iğrenç hissetmem gereken o günlerde aksine güzel hissetmem 😊 yumurtlama günlerimden sonra hissettiğim kramplar.
Tüm bunlara dayanarak adetim 3 gün gecikince test yaptım ve pozitif :)