Busbus94 https://imgyukle.com/i/namyW1 https://imgyukle.com/i/namrjA Kızlar bi bakar mısınız sonuçlardan hiç bir şey anlamadım
Assenaa Busbus94 canım seninkini anlamadım hiç ama bende de var idrar wbc en fazla 4 olması gerekirken benim 115 çıktı çok yüksek dedi kadın doğuma yönlendirdi antibiyotik kullanıyorum sana ne dendi