Cicekk12 Kızlar doktor bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu söyledi ama bebek büyüdükçe yukarı çıkarmış dedi yine de kafama takıldı aranızda böyle olan var mı gebelik haftam 18 ama 1 hafta öndeymiş bebek 19+1
kartanesi26 Cicekk12 canim ben muayene olurken doktor hastanin birine aynisi dedi genelde yukarı çıkıyor dedi cikmazsa.nolacak.diye sordu oda sezaryan dedi ..
kartanesi26 Cicekk12 tabiki canim sen ve bebegin sagliklk.olsun yeter takma kafana olabiliyor boyle seyler🤗🤗🥰
Cicekk12 Caglass kaçınçı haftanda öyleydi canım peki bana ilişki yasak dedi bir de ağır kaldırma dedi doktor
Caglass Cicekk12 12.haftamda söylemişti 24.haftada sorduğumda çıktı şuan olması gereken yerde dedi. Ilişki bizimde yasaktı
Yasmin07 Ben de 26. Haftadayım bu hafta bana da böyle dedi doktorum acaba benim çıkması için artık geç mi oldu