Merhaba. Bugün dr kontrolüne gittim çatı muayenem için ama bebeğin suyunun baya bir azaldığını söyledi dr um hatta biraz panik yaptı ve doppler çekilmem için radyologtan acil yazı ile bebeğe bakılmasını istedi ve o da suyumun bayağı azaldığını söyledi. Sancım yok açılmam yok çatım normal doğum için uygun ama bu haftalarda olup başına böyle bir şey gelen var mı acaba? Tam doğurucam derken bambaşka problemler olsun istemiyorum açıkçası. Dr um ptesi sabah tekrar çağırdı ve sıvı tüketimimi arttırmamı ki günde en az iki litre su tüketiyorum. Bir hafta da bu su nasıl bitti anlam veremedim. Havuç suyu iç günde iki bardak gel dedi. Velevki artmazsa ne olacak dedim tam birşey söylemedi