Kocaeli41
Ben şuan 31 haftalıgım bana ara ara oluyo ilk 20 li haftalarda olmuştu bıçak saplanır gibi kımıldayamıyordum ama kramp degildi kalıyodum hareket ettgmde bıçak saplanıyordu sol kasıgıma dönemiyodum hareketsz kalıyordum doktora gttk doktor baktı ultrosonla ben dedm apandist ameliyatı oldum acaba oraya baskımı yapuyor die düşündm ama doktor dedi iki ayagını sag kasıgına dayamış itikliyo gibi duruyo pozisyon degiştirene kadar sabrediceksn dedi öyle ara sıra pozisyonuna göre agrım oluyo