Nevinnn Oyku_ruzgar ikiside çok güzel anlamlı bir olunca 😀😀 iki isim düşünmediniz mi hiç eltimin oğlunun ismi rüzgar doruk bence bi düşünün 🤩
Oyku_ruzgar Nevinnn ben de düşünmüştüm aslında ama seslenirken hangi ismi kullanıyolar mesela o da önemli o konuda da kararsızım☺️
Prenses001 Oyku_ruzgar büyük oğlumun ismi Rüzgar Kaan 🙄 tavsiye etmiyorum Rüzgâr ismini ne kadar Rüzgâr gördüysem ayaklı felaket yerinde duramıyorlar yok böyle bir şey arkadaş hepsi ismini birebir yansıtıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Doruk daha iyi bence
Hanifee1273 Oyku_ruzgar kadın dizisinde hep diyorlar yaa Dorukcuum . Benim adım Doruk değil Dorukcumm . Çok hoşuma gidiyordu bence Dorukcumm 😊
Anneincili Ruzgar. Ayaz. Savaş bu tarz cocuk isimler çocuğa agir geliyor bence. Zor isimler. Bence Doruk daha hoş. Benmde oglum.olacak Deniz koyucaz insallah
Annis2020 Oyku_ruzgar siz bilirsiniz ama herkesin cocugunun adi doruk gibi geliyor o kadar çok var ki RÜZGAR kesinlikle