Ses23 Şimdi ben hangi gün hamile kaldığımı biliyorum.neden son adet günü baz alınıp kaç hafta olduğunu söylüyoruz ❓❓❓bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi o yüzden kafam karıştı 🤣
Oznur_11 Ses23 ne zaman hamile kaldığını bilebilirsin ama bebeğin tutunduğu günü net olarak bilmemimiz imkansız. Bu yüzden herkeste son adet tarihi baz alınıyor 😊
gezentianne Ses23 Tıpta hamileliğin 1. günü adetin 1.günü hesaplanıyor. Yumurta adetin 1.günü oluşuyor çünkü.
Susamanne Canım yumurta bizim adet kanamamızın basladgı gün olgunlaşmaya baslıyor o nedende adet tarihinden hesaplıyoruz