100 üstü kiloyla dahi normal doğum yapanlar varken, doktorunuzun dediği biraz abes gibi. Gerçi sizin bünyenize göre yorum yapmışta olabilir, vücudunuz fazla kiloyla normal doğumu kaldiramaz demek istemiştir belkide. Tekrar sorun veya başka doktora yönelin