hndgkct bende çok çektim diş ağrısı acile gittim ağrı kesiciyle gargara verdi doktorum kanal tedavisine izin vermedi bebeğe zarar verebilir diye sadcee dolguya izin verdi ama bana kanal tedavisi gerekiyor, denemediğim şey kalmadı ağrımı kesmedi en son çare sarımsak koydum uzun süre ağzımda tuttum o geçirdi ondan sonra ağrımadı çok şükür ama yediklerime dikkat ediyorum