Merhabalar, balgam sorunu yaşıyorum. Atamıyorum asla, tıkıyor beni de. Ne yapayım ? Yaşayanlar var mı? Bi kaç hafta öncede vardı ama geçti. Şimdi tekrar var, ilaç kullanamadığım için, doktora sormadım gitmediğim için 😃 doğal yöntemler bilen varsa, yada ilaç kullanan varsa yardım lütfen.. :)