sonsuzmasalim Mntpl ilk gebeliğimde 17 haftalıkken hissetmiştim. Yarın 13 haftalık olacağım bakalım bunda ne zaman hissederim😊
Tubasim Mntpl ben doktoruma ne zaman hissederim diye sordum da mümkün değil hissedemezsin hissettim sandığın kendi bagırsak hareketin ve kendi seğirmendir dedi 🙈 özellikle ilk hamilelikse bu haftalarda çok zormuş
Gaazell Mntpl Ben 15 haftalıkken hissetmeye başladım ilk gebelik. Sol tarafa ya da sırt üstü yat önceden de tatlı bir şey yee kıpırdamalarını hissedersin okşa güzel güzel 🥰❤️ değişik bir duygu içinde bir dünya var
Mntpl Busratm çok şanslısınız. Ben hissetmedim yada var da anlamıyorum karın gürültüsü gibi kalp atışı gibi ama hareketmiş gibi gelmiyor. Karnımda çıkmadı pek
Busratm Mntpl Karnım o gün çok sertleşmişti eşime bir baksana dedim eşim elini karnıma koydu. İkimizde aynı anda oha tekme attı dedik 😅 Şimdi 18 haftayız çok şükür her gün hissediyorum. Benim de hiç karnım yok. Ama kişiden kişiye değişiyor bu durum.
Karadenizf Tubasim bana da öyle dediler 😁 bir arkadaşımla aynı sürede hamileyiz ben hissediyorum damar atması gibi oluyor dedi. Geçen akşam uzanıyorum en sol tarafımda damar attı gibi oldu 5 saniye sonra en sağ tarafta oldu😁😁bebek olması imkansız yani. arkadaşıma diyemedim yanlış anlar diye ama bağırsak hareketi felanmş hissedilen daha o kadar güçlü değillermiş
Tubasim Karadenizf aynen öyle bebekten olmadığı kesin ☺️ Sabırsızlanıyoruz tabi bi an önce varlığını hissetmek istiyoruz ❤️ İnsallah sağ Salim kucağımıza alırız.
Zuhraa Bizde 17+1 olduk bende hâlâ hissedemiyorum. Birde soruyorlar yaa bebegin hareket etmiyor mu diye etmiyor diyorum allah allah diyorlar sanki uyduruyorum😅 damar atmasi da hissetmiyorum. Kendimi yanlız hisseddiyordum tek değilmişim içim rahatladı❣
fahriyenur Bende ilk defa seyirle şeklinde on beşinci haftada hissettim 18 den sonra baya hissettim artık minik tekmeler şeklinde 19.haftadayim
burcu0818 fahriyenur maşallah canım inşallah bende hissederim dün kontrolüm vardı bebek oğlum kıpır kıpırdı doktor dedi nasıl hissetmezsin çok hareketli ama ben hissetmiyorum 17 haftalığız 18 de hissedersin dedi bekliyorum artık tekme atacağı günü 🤗
fahriyenur burcu0818 insAllah canim benim ama kilodan karin yapısından hissetmeden herseyden farkediyormuş şimdikiler minik zaten biraz zaman geçince ister istemez hissedersin bebis iyiyse sorun yoktur❤️Erkekmis hemde benimki de öyle daha hareketli ler aşırı hareketli benimki de Sirtustu uzandığında hissetmeye çalış ben dikkatimi bazen çok veriyorum karnıma bakınca sivrildiydin görüyorum göbeğimin ya sağ ya sol kısmının
Asl_93 Mntpl ben canım 🥰 böyle balık kayması gibi içimde huylandırdı ilk 😍 şimdi 18+2 olduk kıpır kıpırız maşallah 🙏🏼❤️
burcu0818 fahriyenur haklısın canm önemli olan sağlıklı olması söylediklerini denerim belki böyle hissederim teşekkür ederim canm Öner’in için 🥰🤗
DilekBodurr Haftamız dün bi yerde toplanmış hatta orayı şişirmiş bayağı 😂 gerim gerim gerdi beni ama daha tam hareket ediyor diyemiyorum kesin 😊