Mucizemm25 ben de 23+2yim 1 gün çok yoğun hissederken 1 gün nerdeyse hiç hissetmiyorum. Burdan okuduğum kadarıyla gayet normal. Mesela dün gece 1 2 çok hafif oynadığını hissettim tüm gün nerdeyse hiç hissetmedim bugün çok belli olmasa da hareketinin videosunu bile çektim. Çok takılmamak lazımmış ama çok kafanıza takıyorsanız doktordan bilgi alın derim.