Evet canım benim ilk 4 ayın hep lekelenme ile geçti banada aynı şeyi dediler ilkte kimyasal boş olabilir dediler sonra 7.haftada falan kalp atışı duyuldu ama ben hep lekelenme gördüm düşük riskim falan vardı progestan verdi doktor bana Allah a şükür atlattık o dönemleri şimdi 28 haftalığım