Lilamor77 Merhaba bişey soracaktım eğer açılmamız olursa 8-9 veya 10 cm olduğunda çocuk çok rahat bir şekilde çıkıyormu yani çıkarkenki acısı nasıl bişey biri anlatabilirmi çokk merak ediyorum
Zehra321 Lilamor77 çıkarken acımıyormuş hep öyle anlatıyorlar bana , sancı can acıtıyormuş sadece. Annem 3 çocuğunda da çocuk çıkar çıkmaz uyumuş öyle bir rahatlama gelmiş yani
Sltnzlm Lilamor77 doğum çok kolay önemli olan o sancıları çekmek. bebeğin kafası çıktıktan sonraki o his çok güzel 😍 insana bi rahatlama geliyor. 1 dk öncesinde sancılardan duramezken 🌸