Kızlar hamileliğin ilk döneminde beslenmeyi nasıl yapıyorsunuz. Bazen forumda yazılanları görüyorum da her çeşit meyve sebze balık et ben bunların çoğunu yiyemiyoruz. Bulantılarım oluyor balık daha eve bile sokamadım et de şu dönem de çok fazla giyemiyorum. Meyve desen portakal elma muz başka meyve de yiyemiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz ben endişeleniyorum bebeğim de sıkıntı olur mu diye