Eliffcan 17.2 olduk bizde kızımla çok şükür. Sanırım kucağıma alana kadar icim rahatlamiycak. Transfere kadar ki süreç zordu test gunu beklemek ondan zordu. Doğumu beklemek de en zoruymus... her an birşey olacak korkusu çok kötü. Inşallah sağlıkla kucagimiza alırız. Rabbim bir daha muhtaç etmesin tedavilere. Isteyen herkese de nasip etsin inşallah.