Valsss Kahvaltidan sonra yada yemekten sonra agzinizdaki tad bozuklugunun gitmesi icin napiyosunuz ben naptiysam ise yaramadi😤
gmzbsrn Valsss ben 16. Haftaya kadar yaşadım yemeğin üzerine mandalina Ya da portakal yediğimde rahatlatıyordu
GulcanYvz Valsss gitmiyor bacım gitmiyor zehir bas gibi bi tat var ağzımda 10 hafta olduk belki geçer diye umut ediyorum
Erdin GulcanYvz geciyor merak etmeyin bende cok.cektim yemeklerin tadı kötü geliyordu hic tad alamiyordum suan19 haftaligim çok.sukur gecti hepsi🙏