Aysessss 18+3 oldum, gobegim çıktı kocaman, 4-5 kg falan aldım ve kendimi davul gibi hissediyorum 🙈🙈 normal mi bilmiyorum? Normaldir de belki ama bi bu kadar daha var, şiştikçe şişicez :(( şişkinlik hissi sıkıntı