Dmlmndlsm Merhaba kızlar ebebegin kendi markası olan baybplas canyon travel sistem bebek arabasını kullanan var mı ?
Harvicell Dmlmndlsm almadım da kullanmadım da ama dün e bebekteydim ve görevli port olan bebek arabaları çocuk büyüdükçe sığmıyor dedi . Hatta 1.5 yaşında bir bebekte denemişler çocuk arabada iğreti duruyor dedi
Angell9453 Dmlmndlsm benim kuzenim aldı kullanıyor gayet memnun ve aynısından bende almayı düşünüyorum.. Yorumları oldukça iyi
198723 Dmlmndlsm oranın çalışanı önermedi joie litetrax 4 modeli önerdi hoşuma da gitti tabi daha pahalı ama pazar günü indirime girecek
_mrv Ben de joie litetrax 4 ile joie chrome arasında kaldım. Joie iyi bi marka diye biliyorum ama bir türlü karar veremiyorum