E bebek baby me bezi var şuan 5 no kullanıyoruz oğluma. Uzun süredir de kullanıyorum memnunum hem hesaplı . Molfix 6 aldım biraz büyük geldi sanırım üstü başı ıslanıyo hep geçti . Baby me beze devam . Instagram muhendisinoglu sayfası var orda yıldızlar listesine göz atın derim.