Aliexpressten 3 parça ürün aldım, ürün değerinde gümrük vergisi istedi kargoyu getiren. Birine ödedim :/birini geri gönderdim teslim almadim. Şimdi 3. Ürünede isteyecek. Onu da teslim almamayi dusunuyorum ama ödediğim parayı nasil geri alirim bilgisi olan var mi?