Ben urlada doğum yapmış biri olarak egepolden daha temiz olduğunu soylebilirim . Ilk egepole gitmiştim ve ilk ve son gidisim oldu . Ozel hastaneden farksız urla . Normal doğum yaptım tek kişilik özel odada kalıyorsunuz içinde duşu her imkanı var . Normal doğuma doktorun girmiyor ebeler giriyor ama ebelerden iki tanesi Türkiye birinciliği olan ebeler mukemmeller. Tatlı dilli güler yüzlüler . Sezeryan olursa doktorunuz giriyor doğumunuza. Ve kadın doğum doktoru olarak urlada ki KEMAL DEMİRİZ ❤ işinde mükemmel....