1erkek1kiz geçmiş olsun ben de kullanıyorum 28.haftadayım rahim ağzında yumuşama var benim de.ilacı kullanınca hızlı kalp atışı, sıcak basması bir de baş ağrısı yapıyor.Ağır bir ilaç ben de sarhoş gibi oluyorum kilometrelerce koşmuşum gibi yorgun hissediyorum😳