Merhaba, meme ucu için doğumdan önce alınabilecek önlemler var mı acaba. Doğum sonrası yara olmaması için ya da acıyı en aza indirmek için. İlk bebeğimde çok acı çektim. Hamileliğimin 32.haftasındayım meme başında minik kabarcıklar oluştu hafif acıyor şimdiden. Ne yapmalı bilgisi olan var mı?