Pinarx9 canım 28.haftamdan beri çekiyorum geceleri.ilerledikçe gündüzde olmaya başladı.şuan ağzımda sakız vallahi çenem koptu ama bırakmak istemiyorum. Bi daha başlıyor üstelik.38+1 deyim.10 gün öncesine kadar soğuk süt,sade soda kesiyordu beni.şuan ise sadece geçici bir süre derman oluyor(yarım saat kadar)ilaç denedim baktım o da aynı (geçici bir süre)boşuna ne kullanıcam ilaç dedim.süt,soda ,sakız yuvarlanıp gidiyorum.çok şükür kaldı 6 günüm.zorunlu sezeryan olucam 20 şubatta.