Kızlar şuan 32+5teyiz dün muaneye gittim bebisim 2 500 kilo kadarmış haftasıyla uyumlu değil 2 hafta önden gidiyomuş bende çok kilo aldim doktor dikkat etmemi söyledi şuanda 117 kiloyum 90 kiloyla başladım hamileligimin başından beri ne bulanti ne kusma ne biseyden diksinme oldu aksine çok istahim açıldı. Benim gibi olan var mı acaba yaşımda 21 ?