D27777 bence biraz sakin olun burda ters bir sekilde cevap verdiğiniz hiç kimse size kötü birsey söylemedi. Herkes nasıl yorum yapacağını da biliyor. Endişelendiğinizi eşinizin sizin endişenizi gidermediğinş söylediniz ve bundan şikayet ettiniz. Biz de size tek başına gidebilirsin ve ya tek başına git şakaya gelmez dedik hepsi bu kadar. Bunları söylediğimiz için terslenmemeliyiz yani. İnşallah bebeğini sağlıkla kucağına al, Allah analı babalı büyütsün