Naznaz evet asker eşiyim doğudayız hamilelik sebebiyle 8 haftalık iken İstanbul’a gelmek zorunda kaldım .. hem görevlerin çok olup evde tek kalıyor olmamdan hem de hastane olanakları için mecburen ayrı geçiyor hamilelik 😔 benim daha çok var 14 şubatta Doğum ... bebeğin heyacanını bilmem de bir an önce Doğum zamanı olsa da yanımda olsa geri götürse evime diye sabırsızlanıyorum.. Özlem daha da çok duygusallaştırıyor 😔😔😔