Bende daha 16. Haftamın içindeyim💙 bi minik göbeğim oluştu wallahii sanırsam benim çok şişecek görünüyor 🤷🏼♀️🤰🤦🏼♀️ şimdi böyleyse 59 ile kaldım 63 üm şuan çokta kilom yok 4 kilo almışım ama hepsi bebişimin alanına gidiyor demekki😂gelişimide 10 gün felan önden gidiyormuş🙏 ondan mı acep bilemiyorum iri dedi çünküu🤷🏼♀️hiçbişiyimin icine sığamıyorm çokta almadım kii hay Allah 😂 iyi olsun sağlıklı olsunlarda önemli olan o sağlıkla kucaklarımıza alalım hepimiz inşAllah 🙏🧿 22.hft olan arkadaşım var hic yok gibi daha yeni yeni belirmeye başladı iç karnınızın genişliğiyle alakalıdır üzülmeyin sağlıklıklı dediyse doktorunuz çok şükür sevinmelisiniz🙏 ya ben napammm bacımm yuvarlanıp durcam😜