Zeynocannn Gogonca Bende ilk dozumu 23. haftada yaptırdım. Sağlık ocağına gidip sizde yaptırabilirsiniz. İkinci doz içinde 1 ay sonrası için randevu verdiler.
Heather Gogonca sağlık ocağıyla hemen görüşün derim. Zaten kayıt yaptırmak gerekiyor onlarda takip ediyor. Yapılabilir diye biliyorum ben ama vakit kaybetmeden sağlık ocağına gitmekte fayda var😊
Yusufveannesi Canm ben birinçi aşımı ocakta ikincisini de mart da yaptırdım bnce geç degil üçüncüyüde eylülde bebek doğunca gidicem