Ceylann_5311 Arkadaşlar idrarda protein olduğu için doktor 24 saatlik idrar istedi ama ben hastaneden onun kabını almayı unuttum Pazartesi için istemişti hastaneye gidip alayım mı napayımm
Ceylann_5311 Deletedmom3 aklıma geldi de dedim bi kabı falan varsa bide su şişesiyle ayıp mı olur diye düşündüm 😂😂😂
Deletedmom3 Dun bi arkadasa nasil yapmasi gerektiginin fotografini attim profilime girip fotografli gonderiyi bulabilirsin 😊