Tazeannebaba olabilir yani içerde ne kadar durursa o kadar iyi diye bişe yok , beslenemiyor olabilir bu anneyle alakalı bişe de değil bazı bebekler anne karnında annenin yediklerinden çok almazlar . Haftası da küçük değil zaten bebeğin normal sezeryanla alınıcaksa kiii beslenemiyorsa alınır yani korkulacak bir durumda yok bunda organları gelişimi tamamlamışsa sorun yok