Bende oksapar 0.4 ile coraspin kullaniyorum bende sordum doktoruma normal yapabilirsin elbette ama kullandigimiz igne ve ilac bebege daha fazla kan gitmesini ve beslenmesini saglayan ilaclar. Kilo olarak 4 kilonun uzerine cikarsa o zaman sezaryen derim senide bebegide riske atmam dedi. Bizim doktorumuz yillardir tanir biliriz sıkıntı yoksa normal taraftari