Nesbrn Lütfen bana yardım edin boğazım şişti acısı ayrı yutkunamamak ayrı neyapmam gerekiyor doktora gitsem portakal limon ye dicek. Ama reflü var kusuym sadce ballı limonlu ılık su içiyorum bide nane şekeri yiyorum. Önerileriniz varmı bna?
Sedefff1 Nesbrn yaaa bende senle aynıı durumdayım cnm 🤦🏻♀️ Bndede reflü var marketten yaş zencefil al ama kuru degil yaş olsun rendele suyunu sık iç yakıyo ama rahatlatıyo ihlamur bal karışımı yap çok çok geçmiş olsun bnmde bogaz ağrısı öksürüğe cevirdii acile gittim parol al dedi bol bol sıvı tüket dedi