Düşük riskinden dolayı 3 aydır yatıyorum. Wc harici kalkmıyorum. Ayakta durmam oturmam yasak. 24 saat yatıyorum yani. 2,5 ay daha devam edecek. Sağımda solumda sırtımda yatak ağrısı var morarmış gibi. Yatağa deyince acıyo. Arada değiştirip diğer tarafı rahatlatmaya çalışıyorum. Keşke sadece gece olsaydı sıkıntım. Demem o ki, daha da beterleri olabiliyo şükredin kızlar geçici bunlar .