Kızlar bi şey sormak istiyorum bende yumurtlamayı takib ettim adetin 20 günü ama hala 2-ci çizgi koyulaşmadı birtek 17 gününde digerlerine göre daha koyuydu ve o günde aşırı karnım ağrıdı hiç belim ağrımazdı ama o gün ağrıdı sizce yumurtlama olupta teste çıxmayabilirmi? 4 gündür göğüslerimde ağırlık yapıyor yani üste yatınca ağrıyor ve gezince arada ağırlık oluryor göğüslerimde birde bastırınca ağrı oluyor biliyorum hamilelik belirtisi için daha erken fakat sizce neden böyle?