Sevgili anne adayları ben 7+6 haftalık hamileyim ara ara karnım da ya da kasıklarım da ağrı sancı oluyor. Doktorla görüştük normal dedi ama insan yine de bazen geriliyor. Siz de de bu haftalar da sancı ya da ağrı oldu mu sonrasında geçti mi paylaşırsanız sevinirim ☺️