Ankarada geçen ay hem özelde hem devlette detaylı ultrason çekildim. Özelde Gülhiz Karataşa gittim 350 tl idi ama 2020 fiyatı 380 olmuş. Çok memnun kaldım renkli görüntüleme imkanı ve sakince yarım saat kontrol edilmesi güzeldi. Devlette ise bilkent şehir hastanesine gittim suratsız doktor adını bilmiyorum 5 dk baktı geçmiş olsun dedi. Hiçbir şey konuşmadı ekranı bana bile çevirmedi. Önceki gün özelde yaptırdığım için ve bu suratsızın namını duyduğum için ben de hiçbir şey sormadım kalktım gittim.