Filiz78 Allah yardımcın olsun benimde sonucum kotu çıktı amniyosentez yaptırdım orda da %100 down sendromlu çıktı ama ben inanmıyorum Allahtan başka kimse bilemez diyorum hatta benim için burada bişeyle paylaşmışlar benim gibi %100 denilen çocuklar çok saglıklı dogan da var benim her şekilde çocugum kabulum diyorsan sakın başka test yaptırma canını sıkma ben yaptırdım ve pişmanım çünkü ben Allahtan gelen herşey razıyım bebegim 27 haftalık canlı kanlı ona kıyamazdım sende içini rahat tut Allahın izniyle bişey çıkmaz çocuklarımızı sapa saglam kucağımıza alırız inşallah Allahın izniyle..