Edaliiii benim bebeğim boynuna 3 kere kordon dolanmış olarak doğdu üstelik normal doğumla doğdu, doktor kordonun anne karnında dolanması hiç önemli değil ama normal doğum İçin kordonun dolanmayan komşunun yeterince uzun kalmış olması lazım demişti şimdiki hamileliğimdede kordon var son haftalarda bakıcak uzunluğuna yine.