Derya6121 Bebektas1 gerçekten cok zor😭 her defasında öğürüyorum. Orta boy bardakta tek seferde içtikten sonra avucumdaki leblebıleri agzıma tıkıyorum😂
Dilarasugizemli35 Efermag yazdır canım tadı daha güzel,işlevi aynı magnorma bende zor dayandım doktorumuz egermag verdı
Dilarasugizemli35 Bebektas1 mesajını görmemişim efermag aynısı magnormun birebir muadili,hiç olmazsa tadı daha iyi bi kere dene pişman olmazsın benimde bi faydam dokunmuş olur