Ben şehir hastanesinde bir doktora gidiyorum, detaylı ultrasyona da devlette gittim sana bebeği çok göstermiyorlar sadece kendisi bakıp inceliyor. Herşeyine bakıyorlar. Bebeğini görmek istiyorsan özele gitmeni tavsiye ediyorum. Ben 30 haftama girdigim de özele gidecegim bebeğini görmek için 🤗