Nes_rin Uygulamada 5 haftalık görünüyor fakat bu sabah şiddetli karın ağrısıyla kalktım ve galiba adet oldum bu neyin nesi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Beyzasahin Nes_rin canım ondan ön Nes_rin canım 5 haftalık hamilesim diye düşüncedemisin yoksa test yapmadın mı? Yani bende şimdi son adet tarihimi versem her uygulama bana hamilesin der🤷🏻♀️ Test yapmadıysan ve hic kesinleşmediyse ozaman değilsindir
kbraelif Nes_rin hamileliğin ilk zamnlari adet görüşebilip bazı kadınlarda ama sen genede doktorun ile görüş canim
Nes_rin Beyzasahin 2 adet gebelik testi yaptım pozitif kan verdim 1 haftayı geçti 10.50 çıktı çok erken dedi bugün için tekrardan gidecektim çok sancılı bir şekilde adet oldum
Blossom Kimyasal gebelik olabilir. Kadınların çoğu farkında olmadan kimyasal gebelik geçiriyor. Adet gecikiyor, hamile olduğunu bilmeden düşük yapıyor vs.
htc_jimm29 Arkadaşım kimyasal gebelik yaşıyor olabilirsin burda vakit kaybedeceğine bir doktora gitmelisin acilllll