Canım, etrafa bakarsan herkes doktor aynı söylüyorlar . Zaten kontorlunde olduğun doktor seni her zaman kontrole cagirmiyordur. Ilk baslarda kontroller ayda bir oluyor son zamanlar da 15 gun de bir.doktorlar da biliyor zararlı olduğunu ona gore hareket ediyorlar zaten.sen doktorunun dedigi kontrol günlerini aksatma canım.