Testi yaptığım gün bıraktım. Hep şöyle düşündüm. Küçücük bir odadayım. Pencere yok kapı yok. Bir delikten en sevdiğim insanlardan biri sürekli içeriye sigara dumanı üflüyor. Nefes alamıyorum, boğuluyorum, kaçamıyorum. Nasıl hissederdin? Seni korkutmak istemem ama bebeklerde astım vakaları geçen senelere göre çoğaldı. Allah korusun. Sabret içme, doğum yaptıktan sonra ki ilk sigaranı hayal et ve dünya üzerinde en çok sevdiğin varlık için zor bir şey başarmanın keyfini çıkar. Soranlara içmiyorum çünkü evladımın sağlığı herşeyden önce gelir benim için diyebilmenin huzurunu yaşa🙏🏼 Sevgiler💕