Hamileanneler_25 canım bu benim 2. Gebeliğin ilk ilk doğumun sezeryandı bende aynı şeyleri yaşadım 1 hafta içinde geçti 1 hafta sürüyor toparlanma süreci çok ağır kaldırma dikişlerini yorma Allah korusun patlayabilir kendini çok yorarsan bide hep temiz çamaşır gitmeye özen göster akletin de olsa dikişlerin mikrop almasın bende 35 haftalığım yine sezeryan olucam zor bir süreç ama geçiyor merak etme ☺️