Arkadaşlar Allah’a çok şükür bugün 27. Hafataya başladık . Bebeğim karnıbahar olmuş yaramaz 2 gün az hareket etti beni üzdü ama dünden beri iyi çok şükür . Artık bu aydan itibaren son ihtiyaçları almak istiyoruz araba yatak gibi büyük eşyaları aldık binde dolabımızı yaptırsak içim daha rahat edecek 😌
Ben de ağır hissediyorum artık kendimi eğilirken zorlanıyorum sırt üstü yatınca nefesim kesiliyor önceden kayıplarım olduğu için durup durup karnıma bakıyorum 😊
Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin . Yavaş yavaş yürümeye de başladım şimdiye kadar korkumdan pek yürüyemedim 20 dakikayı geçmiyorum akıntım gelse su sanıyorum çünkü . Bu arada daha önce anne olmadıysanız alışveriş için Youtube üzerinden Merve ile yaz isimli bi kanal var çok işime yaradı yazın doğum yapmış onun alış veriş listelerini not ettim hep . Allah’a emanet olun canlar 💕