-deniz- 39+6yım nişan veya su gelmedi. Kasılma ile birlikte adet olcakmış gibi sırt ağrısı geliyor yaklaşık 40-50sn sürüyor. 5dk’de bir oluyor. Karın ağrısı yok sadece sırt ağrısı
HaticeeKckylmz -deniz- doğum sancısı belinle aynı anda kasıklarına vurur sıddetlı sekılde bana öyle olmustu azar azar başladı dk da 3e düştü hastaneye zor yetıstık 9cm açıklığımla
Emin_e -deniz- bende boyle olmustu o gun sabaha karsi dogum yaptim bi doktora gidin nstye girin derim:)
-deniz- HaticeeKckylmz kasık ağrısı yok 5dkde bir sırt ağrısı gitsem mi bilmiyorum karda yağıyor şu an eşimi de uyandırmadım. Dr mesaj attım uyanmasını bekliyorum şu an.
Sabriye_71 HaticeeKckylmz hay maşallaaahhh süper valla acılma için bişy yaptınızmı benm 3. Gebeligim olacak ilk gebeligim 24 saat 2. Gebeligim 1 gün boyunca adet sancısı gibiydi 3 saat sonra 5 cm dogurtturdular suyum patlayınca 3. Gebeligim şuan bakalım bunda ne yapcam 😒
Zhrnz -deniz- dogumun baslamıstır cnm kasılma sonrası nısanında geldıyse dr gıttınmı bılmıyorum ama gıdene kadar egzedsız yap hatta fırsatın varsa dus al karnına masaj yap sancıyı arttırıp acılmaya ıyı gelıyo bı avazda kurtul ınsallah 🤲🏽
HaticeeKckylmz Sabriye_71 benımde ılk olduğu ıcın bılgım yoktu bıde dr daha var demıstı bı akşam hafıf agrım oldu sabahına azıcık leke nişan gecesine doğurdum ve bılmıyordum öyle sancıları cektım evde 3dk düşene denk kendılığinden geliştı yanı hersey oğlum sabırsız cıktı🥰🙈
-deniz- Ysfftmmina 2 cm açıklık varmış ama sancıların sıklık oranı çok iyiymiş akşamı bulmaz ve suni sancıya da gerek yokmuş
ipekveannesi -deniz- doğum hikayeme bak canım benim ağrım kasıklarımda başladı ve rahatsız ediciydi uyutmuyordu yani eğer düzenli ise hastaneye gitmeni tavsiye ederim
Sabriye_71 HaticeeKckylmz valla maşallah rabbim senin doğumun gbi herkese nasip etsin ilkini 2 kere suni sancı 1 kere kalcadan rahim acıcıyla dogum yaptım 24 saat snra dogum gercekleşti 2. Kolaydı rabbime bin şükür 3. hamileyim inş buda kolay olur 🙏
HaticeeKckylmz Sabriye_71 inşallah bende suan ıkıncıye hamıleyım umarım ılkı gıbı kolay olur RABBIM yardımcı oluyor çok şükür Fatma ana otuydu sanırım onuda yaptılar bana şimdikınede aldım sancı başladığında yapıcam RABBIM VERSın şifasını
Sabriye_71 HaticeeKckylmz meryem ana otu diye biliyorum çünkü 2. Doğumumda kullandım bundada kullancam inşallah 😊🙏