Hilal04 benimde çenemde kırmızılık oluştu ve kaşınıyordu ben mantardan şüphelendim. Cildiyeye gittim doktor egzama olmuş dedi ve krem verdi onu kullanınca geçti. Alnımda da küçük küçük sivilceler olmustu isilik gibi onlara da ayrı bir jel yazdı, onlar da gitti ☺️ Bence bir doktora görünmekte fayda var 👌